Jak wyczyścić szczotkę tangle teezer

18:21

Wszyscy wiemy, że należy dbać o swoje przyrządy do pielęgnacji ciała. W dzisiejszym poście przedstawię swój sposób na dokładne i szybkie wyczyszczenie szczotki Tangle teezer. Ja swoją szczotkę czyszczę minimum raz w tygodniu. Nie wyobrażam sobie, żeby czyste włosy rozczesać szczotką na której znajduje się milion bakterii i resztki starego naskórka. Pierwszy krok to pozbycie się włosów z naszej szczotki. Do następnego kroku potrzebujemy starej szczoteczki do zębów i jakiegoś mydła bądź żelu pod prysznic, Na naszą szczoteczkę nakładamy odrobinę mydła i delikatnie szorujemy naszą szczotkę. Po skończeniu płuczemy naszą szczotkę wodą. Pozostawiamy do wyschnięcia i gotowe :)






n♥

You Might Also Like

4 komentarze

  1. tangle teezera nie mam, ale nie pamiętam nawet kiedy myłam ostatni raz swoją normalną szczotkę, jakoś nie przykuwam do tego uwagi
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydantne! Na pewno spróbuję :)
    PS. Zosstalas nominowana do LBA

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydantne! Na pewno spróbuję :)
    PS. Zosstalas nominowana do LBA

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, muszę wyczyścic w koncu swojego haha

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !