Plastry do depilacji Tanita

22:08

Plastrów używam już jakiś czas i mogę stwierdzić, że są one bardzo dobre jak na swoją cenę. Takie plastry znajdziecie w Rossmannie za około 7 zł. Kupując te plastry nie spodziewałam się, że okażą się one tak dobrym produktem. W opakowaniu znajdziemy 6 podwójnych plastrów oraz oliwkę nawilżającą po depilacji, która jest w gratisie. Oliwka jest bardzo wydajna, jest to już moje trzecie opakowanie i do tej pory nie udało mi się skończyć pierwszej tubki oliwki. Plastry używam głównie do depilacji niechcianych włosków na rękach, nie wiem jak sprawdzą się one na innych partiach ciała. Raz próbowałam wydepilować sobie nimi nogi, ale nie przyniosło to oczekiwanego efektu. Włoski po depilacji odrastają dopiero po miesiącu, co mnie bardzo cieszy :) Wcześniej chodziłam do kosmetyczki i płaciłam za taki zabieg 35 zł, teraz kupuję te plastry za około 7 zł i mam ich duży zapas. Do depilacji rąk wystarczy użyć jednego podwójnego plastra. Jeden plaster można użyć parę razy. Serdecznie polecam te plastry każdemu, kto ma problem z niechcianymi włoskami. :)









n♥

You Might Also Like

0 komentarze

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !