Owocowy dodatek do śniadania ! - Smoothie z bananem i malinami

20:16


Bardzo lubię owoce, a owocowe smoothie mogłabym pić całymi dniami :). Ostatnio nie zwracałam uwagi na to co jem i stwierdziłam, że pora to zmienić. Patrząc na to co mam w lodówce i szafce, zauważyłam, że praktycznie nie jem żadnych owoców. Dlatego teraz kupuje owoce co kilka dni i robię sobie z nich smoothie, które traktuje jako przekąskę lub dodatek do mojego śniadania. Do tego nadchodzi zima i dodatkowe witaminki nigdy nie zaszkodzą :) ! 

Z czego i jak wykonuję swój smoothie ? 

Do blendera wlewam około 300 ml soku jabłkowego (możecie też użyć swojego innego ulubionego soku), wrzucam wcześniej umytą paczkę malin i dodaje 1 banana. Wszystko razem zamykam i włączam blender. Wyłączam go , gdy widzę że wszystkie składniki zmieszały się ze sobą i przelewam do szklanki.
I gotowe cała filozofia :) !
Taki przepis sprawdzi się również dla osób, które prowadzą zabiegany tryb życia, a chcą dostarczyć sobie troszkę witamin. Taki smoothie możemy zabrać ze sobą wszędzie, do szkoły, pracy itp..



N♥

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Ale smacznie *.* Na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wyglada! Sprobuje jutro go zrobic 💖


    www.nozi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i szybkie 😊 owocow troche lubie to moge sprobowac 😋

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie napoje o każdej porze roku <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zwykły kupny sok jabłkowy czy świeżo wyciśnięty? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mi się zimno robi :( ja zazwyczaj mam owoce w lodowce dlatego aż mnie wzdryga jak pomyśle o zimnym napoju owocowym, jestem strasznym zmarzluchem i pije sama herbatę ostatnio :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaki banalny i szybki przepis na smoothie. Wygląda świetnie i zapewne równie dobrze smakuje. Mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam sobie robić 💜 mniam! Www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie koktajle! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię smoothie ;) U mnie spisuje się idealnie w ciepłe, letnie dni, kiedy to temperatura przekracza 30 stopni ;) Takie smoothie... Bajka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham smoothie, szczególnie latem :) :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oj dawno nie robiłam, muszę jutro rano koniecznie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepysznie wygląda. Smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koktajle! Zdrowe i pyszne ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam smoothie! Sama często eksperymentuje ze smakami.

    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/08/nie-naleze-do-osob-ktore-kazdego-dnia.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie koktajle, w gruncie rzeczy są bardzo sycące :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jako "bazy" używam soku winogronowego albo gruszkowego z Tymbarka, mniam!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki dodatek do śniadania to ja bardzo chętnie!

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !