Proteinowe pancakes!

20:54


Witajcie! 

Dzisiaj przychodzę z krótkim przepisem na moje ulubione proteinowe pancakes, które świetnie nadają się na obiad jak i na śniadanie!


Składniki:
* 200g mąki pszennej
* 2 miarki dowolnego białka - 50g (ja użyłam białka z MyProtein o smaku Blueberry cheesecake)
* 1 łyżka proszku do pieczenia
* 330 ml dowolnego mleka
* 2 łyżki jogurtu greckiego 0%
* 1 białko jajka
* 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
* pół kubka borówek amerykańskich

Przygotowanie:
* Wszystkie sypkie składniki mieszamy ze sobą za pomocy łyżki/szpatułki
* W osobnej misce miksujemy mleko, jogurt grecki, białko jajka, ekstrakt z wanilii
* Mokre składniki dodajemy do suchych i mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji
* Borówki myjemy i dodajmy do naszej masy, po czym delikatnie mieszamy ją łyżką
* Na rozgrzaną patelnię z powłoką nieprzywierającą smażymy naleśniczki do momentu powstania bąbelków na cieście

Z takiej masy powinno wyjść +/- 14 naleśniczków, wszystko zależy od wielkości jaką chcemy uzyskać.

Składniki odżywcze: na jeden naleśnik (jeśli wyjdzie ich 14 sztuk)
* 84 kcal
* tłuszcz 0.9g
* węglowodany 12,9g
* białko 6,1g

Mam nadzieję, że ten przepis posmakuje wam tak samo jak i mi! ♥



N♥





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wyglądają cudownie! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ommm wyglądają niezwykle apetycznie! Uwielbiam pancakes'y :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietam jak bardzo prosiłam Mamę aby zrobiła mi takie „puszyste nalensiki” po obejrzeniu bodajze „nie ma to jak hotel” 😁 Teraz robie takie sama i sa świetna alternatywa

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Są bardzo apetyczne! Brawo! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !