Mój pomysł na truskawki w czekoladzie!

15:39

Truskawki to jedne z moich ulubionych owoców, dlatego postanowiłam je trochę urozmaicić i dodać do nich trochę słodyczy!



Do wykonania truskawek w czekoladzie potrzebujemy kilka składników:

* truskawek, najlepiej żeby były dość duże
* czekolady mlecznej - jedna do dwóch tabliczek zależy ile truskawek chcecie przyrządzić
* czekolady białej do wykonania wzorków, można pominąć ten krok i posypać truskawki jakąś posypką lub pokruszonym płatkami migdałowymi
* wykałaczek do nabicia truskawek



Przygotowanie:

* truskawki myjemy i pozostawiamy do wyschnięcia, muszą być suche żeby czekolada ładnie trzymała się truskawek
* wbijamy wykałaczki przez całą długość truskawki
* czekoladę łamiemy na pojedyncze kostki i rozpuszczamy przez 30 sec w mikrofalówce
* po 15 sec w mikrofalówce możemy wyciągnąć naszą miskę z czekolada i przemieszać małą łyżeczka do uzyskania gładkiej konsystencji bez grudek, trzeba bardzo uważać aby nie przypalić czekolady w mikrofalówce bo wtedy nic z tego nie wyjdzie
* jeśli po 15 sec czekolada jest kompletnie rozpuszczona wtedy nie wkładamy jej ponownie do mikrofali, każda mikrofalówka jest inna i trzeba bardzo uważać
* podnosimy nasze truskawki za wbitą wykałaczkę i obracając ja w misce zanurzamy cała w czekoladzie
* tak przygotowane truskawki wykładam na prostokątna formę do pieczenia wyłożoną folią aluminiową
* następnie rozpuszczamy białą czekoladę, postępujemy tak samo jak z mleczną czekolada tylko zmniejszamy czas w mikrofalówce
* zanim rozpuścimy biała czekoladę, mleczna trochę się zastygnie i będzie można wykonywać nasze wzorki
* białą czekoladę nabieramy na małą łyżeczkę i płynnymi ruchami rozprowadzamy na truskawkach
* wstawiamy je na dwie godziny do lodówki i gotowe!



N♥

You Might Also Like

10 komentarze

  1. OHHHH aż bym zjadła takich przepysznych truskaweczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy pierwszy raz zaserwowałem gościom takie wyborne truskawki w czekoladzie, wywołałem lekkie zdziwienie brązowym kolorem tych owoców. Zaskoczenie minęło równie szybko, jak łakocie znikały z talerza :) Pozdrawiam smacznie, Zdzisław www.krainslowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks amazing!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  4. Look so delicious.
    Would you like to follow each other?
    Please follow me and I'll follow you back. Thank you.
    Www okcheori.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądają te truskawki, aż nabrałam na nie ochotę. Świetny wpis, ale strasznie mi narobiłaś na nie smaku :D

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !