Zmywacz do paznokci w chusteczce

21:53

Moją ostatnią zdobyczą jest ten oto zmywacz do paznokci w chusteczce. Produkt nabyłam w jednym ze sklepów Biedronki na moim osiedlu. Co przekonało mnie do kupna tego produktu ? Na pewno była to cena, takie chusteczki kupiłam na przecenie za 2 zł, po drugie skończył mi się zmywacz do paznokci, a nie chciałam przepłacać i kupować innego sroższego zmywacza no i trzecią rzeczą, która przekonała mnie do kupna tego produktu była moja ciekawość :) Chciałam przetestować ten produkt i sprawdzić czy działa. I nie zawiodłam się na nim :) Wszystko to co producent napisał o tym produkcie jest prawdą. Chusteczki naprawdę nie mają typowego zapachu zmywacza do paznokci i bardzo dobrze usuwają nawet ciemne lakiery. Udało mi się nawet zmyć czarny lakier, który widnieje na tym zdjęciu. Chusteczki na pewno sprawdzą się doskonale podczas podróży, zajmują mało miejsca i są wygodne w użyciu. W jednym opakowaniu znajduje się 6 dużych chusteczek.





n♥

You Might Also Like

0 komentarze

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !