♥ Lush - Scrub do ust ♥

17:45

Lush Cosmetics to firma, którą zna już chyba każda dziewczyna. Produkty tej firmy robią wielką furorę w internecie. Kosmetyki są dość drogie, ponieważ wykonane są tylko i wyłącznie z naturalnych produktów. Jednak moim zdaniem cena tych kosmetyków jest adekwatna do ich wykonania oraz spełniają one swoje zadanie. Najpopularniejszym produktem, który oferuje firma Lush jest scrub do ust ( peeling). Właśnie dlatego zdecydowałam się kupić ten kosmetyk jako pierwszy, żeby przekonać się czy jest on naprawdę tak dobry jak o nim piszą. Taki peeling do ust kosztował mnie 5 funtów co w przeliczeniu na złotówki daje około 25 złotych. Do wyboru są trzy smaki: guma balonowa ( moja ulubiona :)), popcorn i mięta. Scrub w stu procentach spełnia swoje zadanie, usta są po nim miękkie i gotowe do nałożenia naszej ulubionej szminki/pomadki. Zapach jest cudowny, aż ma się ochotę nałożyć cały produkt na nasze usta :). Używam go już prawie dwa miesiące i na pewno kiedy skończy mi się ten słoiczek, kupię następny. Podsumowując jest to dość drogi kosmetyk, ale na prawdę jest wart swojej ceny, jeśli go kupicie na pewno nie pożałujecie :).




N♥

You Might Also Like

7 komentarze

  1. dużo słyszałam dobrego o tym produkcie, marze aby w końcu go sama przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam bardzo dużo opinii o tych produktach i bardzo mnie ciekawią <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie :D no i sama nazwa guma balonowa.... mniam :)
    Ogólnie firmy osobiście nie znam i nawet o niej nie słyszałam. Ja jestem głęboko zakorzeniona w Golden Rose i paru innych firmach ale o tej nie słyszałam ;) Może kiedyś przetestuje, bo z twojej opinii wydaje się być to na serio fajny produkt
    Pozdrawiam
    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiło mnie najbardziej to że ma zapach gumy balonowej :D ciekawie :D muszę chyba spróbować :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam wiele dobrego o tym produkcie, nie mogę się doczekać aż w końcu go przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !