Mini haul zakupowy :)

20:26

Tematem dzisiejszego posta jest mini haul zakupowy, czyli rzeczy, które kupiłam wczoraj będąc w galerii. Na zakupy udałam się z myślą kupna nowej torebki, jednak nie skończyło się tylko na niej:)
W galerii, która znajduje się w mojej miejscowości nie ma zbyt wielu sklepów, więc zakupy nie zajęły mi dużo czasu. Pierwszym sklep, który odwiedziłam to Mohito. I w tym właśnie sklepie kupiłam rzecz, z której jestem najbardziej zadowolona, jest to biała bluzka w pieski. Bluzka jest biała, pokryta pieskami z różową kokardką. Materiał, z którego jest wykonana przypomina mgiełkę, bluzka nie jest obcisła, nie przylega do ciała, układa się typowo jak koszula mgiełka. Kupiłam rozmiar S, ponieważ zostały tylko dwie bluzki w rozmiarze S i L, ale myślę, że ten rozmiar jest idealny dla mnie. Jej koszt to 39.99zł. A tak prezentuje się mój nowy nabytek :






Kolejną rzeczą, którą kupiłam jest torebka, jest to zwykła, klasyczna, czarna torebka, która pasuje do każdej stylizacji. Od dawna szukałam takiej torebki i w końcu ją znalazłam. Torebkę kupiłam w sinsayu, udało mi się akurat trafić na przecenę i kupiłam ją za jedyne 49.99 zł. Torebka jest solidna i bardzo dobrze wykonana, nie jest do końca czarna, ponieważ posiada złote wstawki. Dużym plusem tej torebki jest to, że posiada ona doczepiany długi pasek, osobiście nie wyobrażam sobie nosić torebki na tak krótkich ramiączkach, więc długi pasek jest u mnie konieczny. Tak prezentuje się torebka:









Jeśli spodobał Ci się mój post to zostań ze mną na dłużej :) Klik

N♥

You Might Also Like

2 komentarze

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !