Pomysł na pamiątkę z wakacji

21:46

W zeszłym roku byłam na wakacjach w Bułgarii. W mieście, w którym mieszkałam nie było dosłownie nic, tylko hotele i plaża. Nie było żadnych sklepów ani barów a tym bardziej stoiska z pamiątkami. Jedyne pamiątki jakie udało mi się tam kupić to słodycze, które kupiłam na lotnisku.
Więc pewnego dnia postanowiłam, że sama stworzę sobie pamiątką z tego wyjazdu. Poszłam na plażę i nazbierałam tyle muszelek ile tylko dałam rade zmieścić do plastikowych kubków z hotelu.
Kiedy wróciłam już z wakacji, postanowiłam kupić przeźroczyste wazony na moje muszelki, ale nigdzie nie mogłam takich znaleźć. Jednak w końcu udało mi się je kupić. Pochodzą one z Pepco, kosztowały około 15zł.



Wazony są całe przeźroczyste ozdobione pięknym kokardkami i serduszkami z napisem "love" lub "home".



Taka pamiątka z wakacji może też służyć jako element wystroju pokoju. Myślę, że wygląda to naprawdę ładnie i pasuje do każdego wnętrza.
N♥

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Mam taką buteleczkę, ale do tej pory stała pusta i tylko zbierała kurz hah. Za tydzień jadę nad morze i już wiem jak ją wykorzystam! Super pomysł :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !